26 August 2011

~My 24th Bufday - 25 August 2011~

Assalamualaikum...

Lamenye saya tak hupdate blog saya ni... ermmmm,memang lame..pasal apa???sebab takde cite menarik saya nak tulis...ahakssss...

Tapi hari ni, sempena dengan hari kelahiran saya yang ke 24 tahun, saya bersyukur sangat2 kerana masih diberi kesempatan untuk memperbaiki kesilapan diri saya selama ini dan cuba menjadi manusia yang terbaek dimata Allah swt...

Ermmm,so...saya nak ceritakan apa yang menarik bufday saya untuk tahun ni...jeng jeng jeng... ^_^

Bufday tahun ni memang sangat berharga bagi saya walaupun pada mulanya saya cukup sedih sebab Encik Boyfie lambat sejam wish kat saya... hukhuk=(((
Saya ingat Encik Boyfie tak ingat kat saya...Pada pukul 1.10 a.m Encik Boyfie pon call and say sorry coz late.. Pada mulanya saya memang nak merajok tapi Encik Boyfie cakap dia busy sangat coz nak settlekan semua kerja before cuti raya.. So saya terima alasan dia kali ni...

And sebagai balasan, Encik Boyfie janji nak bawak saya keluar untuk celebrate bufday saya keesokan harinya..Tapi.........
Esoknya Encik Boyfie tetap banyak kerja dan minta maaf sebab tak dapat keluar untuk hari itu...So sadddddd =(((((

Kali ni memang saya betol2 merajok..!! 

Tapi merajok saya tak panjang sebab Encik Boyfie tetap tunaikan janjinya.. And today on 26 August 2011, saya berbuka bersamanya walaupon terlewat sebab last minute decision and sangat jammed ok...Maybe sebab hari ni orang sudah mula bercuti untuk pulang ke kampung berhari raya.. 

Kami berbuka berbekalkan roti dengan air 100 plus sebab Encik Boyfie tak booking tempat..Nasib baik bulan puasa...Memang saya kena banyak bersabar..Huuuuuu~

Sebagai janji dia sempena bufday saya and hari raya yang bakal tiba, Encik Boyfie belanja saya shoppingggggg..!! Sangat syuker ok..!!

Encik Boyfie ajak saya pilih handbag Carlo Rino (brand yang saya syuker sangat..!!) tapi tak banyak pilihan yang menarik..So saya cakap lepas raya je la..Mungkin dia nak pakai duit banyak untuk raya ni...

Encik Boyfie pon angguk je and ajak masuk tengok jeans Levi's..Usha punya usha,harga nya lebih kurang je dengan handbag yang saya nak...So saya cakap saya tetap nak handbag...heeeee~

Saya cuma nak cari heels untuk raya ni memandangkan sudah agak lama saya tidak membeli kasut baru...Pilih punya pilih saya cuma berjaya dapatkan sepasang Vincci Heels yg simple and tak berapa tinggi..Sebab saya tak suka high heels...Saya ingat saya nak bayar sendiri tapi Encik Boyfie yang bayarkan..^_^

Vincci - RM 53.10 after 10% less

 After that saya ajak masuk FOS sebab saya nak cari selipar memandangkan selipar saya sudah uzur sangat...Mana taknya, selipar itu la saya pakai ke kedai, balik kampung, ke shopping complex...Haishhhh,memang sangat berbakti selipar tu...

Tapi, Encik Boyfie ajak singgah kedai Polo sekejap...And dekat situ saya terberkenan (ter taw..hihi) handbag and memandangkan ada diskaun 50% plak...Belek punya belek Encik Boyfie cakap kalau syuker ambil je...Yahooooo...!! Akhirnya dapat handbag baru menggantikan Carlo Rino saya yang sudah bertukar dari warna putih ke warna kelabu...Mana taknya,itulah salah satu handbag saya yang mahal and setia bersama saya selama 2 tahun...

Polo - RM 209.50 after 50% less

Masuk FOS saya beli selipar sebab sebelum ni memang saya beli selipar FOS and memang sangat berbaloi sebab tahan lama..Yang ni saya bayar sendiri...heeeeee~

FOS - RM30 no less

 Selepas tu Encik Boyfie beli tshirt Padini untuk beliau sendiri sebab saya sudah penat nak memilih and berjalan...

Disebabkan sudah lewat and saya perlu drive sendiri untuk balik,so terpaksa gerak awal...Sebelum tu, Encik Boyfie bagi lagi present bufday untuk saya...Saya ingat apa yang dibeli tu je hadiahnya...Encik Boyfie cakap yang tadi tu untuk belanja hari raya..Ohhhhhh..!!Sgt terharu ok..!!

 Kotak present bufday

Inside - Barangan Cosway (dah macam barang hantaran plak..hihihi)

Nway, saya sangat menghargai semua pemberian Encik Boyfie and apa yang dia buat untuk saya walaupon kadang-kadang dia menyakitkan hati...ahaksssss...

And last thing yang dia belikan untuk saya 2 weeks ago adalah baju kurung raya... Yehaaaaaa...!!Lokasi beli belah - Jalan TAR

 Jalan TAR - RM 170 after tawar menawar (tatau la apsal mahal sgt baju kurung kat sane)

Memang sangat bahagia bufday saya tahun ni sebab first time Encik Boyfie melayan saya macam ni...Before this masing-masing masih study and kesuntukan wang..Cuma berala kadar je...Apa2 pon thanx to him coz makes my day...!!

Mood : Sangat happy untuk berhari raya tahun ni and hope untuk masa2 akan datang..May Allah Bless Us.. =)))))

Selamat Hari Raya Untuk Semua Kaum Keluarga dan Sahabat Handai..Sepuluh Jari Disusun Mohon Kemaafan Jika Ada Kekasaran Perbuatan ataupun Percakapan..Maaf Zahir dan Batin...
 

 

No comments:

Post a Comment

ask me.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...