08 February 2012

:: VANILLA COKLAT ::

Semalam first time saya tengok cerita Vanilla Coklat.. Sebelum ni tak tengok sebab saya memang tidur awal.. Tapi malam tadi 'TERTENGOK' la pulak..

Haishhhhhh.. Bila tengok cerita tu, tetiba keinginan nak kahwin muda melonjak-lonjak(Hishhh..wat malu je cakap kat sini kan..tapi saya tetap nak cakap jugak..hihi)

Tapi maybe sebab pelakon nye jugak.. Saya takde la nak kata minat sangat dengan hero dan heroin cerita tu.. Tapi bila tengok lama-lama 'Amir Asyraf' dan 'Zara Aisyah' dalam cerita tu.. Homaigod, kenapalah saya tak kahwin awal(Gatai nohhhh).. Hahaha..


Oh mama..Saya mahu kahwin..Kahwin dengan siapa..Dengan bf saya..Hahahaha..GILA.!

Tapi memang menarek la cerita tu..Macam bercinta selepas kahwin..Memang sweet sangat kan..




mood : bilalah agaknye yeeee???

No comments:

Post a Comment

ask me.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...