09 September 2012

::My 25th Birthday:: 25 August 2012

Assalamualaikum..

Baru hari ini saya ada kesempatan nak update blog saya ni.. Alhamdulillah, saya masih bernafas dan telah diberi kesempatan untuk hidup di muka bumi ini selama suku abad.. Saya berdoa agar dipanjangkan umur dan terus diberi kesempatan hidup dimuka bumi Allah ini dan diberi peluang agar dapat memperbaiki kekhilafan diri saya selama ini.. Syukran Ya Allah..

Ulangtahun kelahiran saya tahun ini amat bermakna bagi saya kerana apa yang saya harapkan menjadi kenyataan.. Tahun ini juga adalah kali pertama saya disambut bersama beberapa ahli keluarga termasuklah bersama insan-insan yang paling saya sayangi..


Thanx to my beloved sebab buat suprise kat saya even xrasa suprise pon sebab dah tau awal2.. Hihihi.. Thanx sebab belikan kek and sudi sambut bersama my family with 'the special present'..


Majlis yang simple tapi bermakna =)


With my little cousin.. Potong kek same-same =))


Diharapkan apa yang saya impikan akan menjadi kenyataan dan dipermudahkan segala urusan.. Aminnnnnn...

No comments:

Post a Comment

ask me.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...