04 January 2011

~M.I.G.R.A.I.N~

saya selalu migrain...
sebenarnya saya tatau saya ni sebenarnya migrain ke tidak....
tapi saya kerap sakit kepala...
kalau saya dah sakit kepala, saya tak boleh nak buat kerja......
saya mesti tido!!!
tapi bila sakit kepala saya mesti susah tido....
dalam badan saya ni dah ada macam-macam jenis ubat...
PANADOL, ACTIFAST, EUPHAMOL, PAIN KILLER, PANADOL K.K pon ada....

tadi saya tengok drama melayu kat tv3.....
-H.A.N.I-
cerita tu pasal budak perempuan yang ada penyakit barah otak....
dia selalu sakit kepala...
kadang-kadang jadi pelupa....
and then bila die wat check-up,doktor sahkan dia bukannya migrain....tapi BARAH OTAK....

serius!!!!
saya takut....
mungkinkah saya????
+_+


No comments:

Post a Comment

ask me.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...